Wednesday 31 December 2008

Selamat Tinggal 2008

Selamat tinggal 2008 dan selamat datang 2009.2008 telah banyak meninggalkan pengajaran yang perlu kita ambil untuk menjadikan panduan pada tahun yang mendatang ini, baik dari sudut politik, agama, perpaduan kaum dan kesedian kita dalam menjamin ketuanan Melayu kekal untuk selamanya.

2 comments:

Anonymous said...

salam saudar jafri,

ini adalah pertama kali saya lawati blog saudara..menarik dgn isu-isu yang dibicarakan.mmg benar pendapat saudara Malaysia kini memerlukan satu anjakan yang positif didalam apa-apa jua aspek..tidak kiralah fahaman politik, ekonomi dan sosial.

utk menuju ke arah ini, kita perlu bersama2 berusaha dan lebih tegas utk menempuh cabaran yg akan dtg ttp saya agak kecewa dengan penyatuan bangsa kita sendiri yg kini berpecah kepada pelbagai kumpulan.

dlm keadaan ini, bangsa lain hanya memerhatikan gelagat kita dan mereka tesenyum melihat telatah bangsa kita.mereka suka melihat kita bergaduh..

pelbagai isu yg dimainkan kini tp yg penting penyatuan bangsa kita dalah penting utk mengekalkan kekuatan kita didlm pelbagai bidang tidak kiralah dari mana kita..

Adios..

Jafma Niaga MA-0044016-M said...

Salam buat bro mhs,

Satu pandangan dan komen yang baik dari bro.Di harap kita dapat sentiasa berhubung dan bertukar pangdangan...